Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

zondag 25 december 2016

Mijn laatste Kerstkaarten van dit jaar

 
Mijn kaartjes die ik nog gemaakt heb voor de Kerst. Begin maar met een glitter filmpje LOL. Niet alle kaarten staan erop want ik moest er nog een paar op het laatste moment maken. Verder veel foto's met de materialenlijst geen uitleg. Dit bericht is nl al ontzettend lang.
 




 
 Deze kaart is iets anders al die hiervoor staat


Geen materialenlijst van deze kaart maar hij lijkt ook erg op ééntje hiervoor, vind de randjes erg gaaf geworden bij deze. En ook de kerstster is iets ander opgebouwd. Een extra stempel voor het hart van de bloem. Ook deze is van Magenta.
 
Bedankt voor het kijken, Nogmaals een erg lang bericht.
Wens iedereen hele fijne dagen(er is er al bijna 1 om LOL) en alvast een
HEEL GELUKKIG
2017
post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...