Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

donderdag 3 december 2009

Verjaardagskaart.


Mijn broer vroeg me of ik een mooie verjaardagskaart wilde maken voor zijn nieuwe vriendin. Ik heb gekozen voor het papier van Scenic Route, Garden Grove. Een gewaagde combinatie, moest er echt aan wennen(de kleurencombinatie). Het is een beetje retro papier dus ik vond deze Gorjuss stempel wel geschikt hiervoor. Verder heb ik nog een kalendertje gemaakt. Andere materialen die ik gebruikt heb zijn;
Spelbinders stanzen, bloemen, Martha Stewart ponsen.
Moet nog steeds erg wennen om een blogverhaaltje te schrijven maar denk dat het elke keer weer wat beter gaat.
Volgende keer ga ik wat kerstkaarten erop zetten.

Groetjes Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Hoi Syl,
    Ik vind de kaart heel gaaf geworden!!
    groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo sylvia.
    Ik vind je kaartje super geworden hoor.
    Ik ben blij dat je hem op je blog gezet hebt,want op de copic club kon je niet zien dat hij zo onwijs gaaf is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi mijn zusje, de kaart is helemaal top bevonden door de jarige job:-)
    Wil je hier nogmaals bedanken voor alle gedane moeite!!:-)

    Groet, je broer Hans

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...