Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

vrijdag 29 september 2017

Kaartje 80 jaar



Zo, dat is al weer een eeuwigheid geleden dat ik hier ben geweest maar ga nu echt weer proberen om wat meer te gaan plaatsen op mijn blog.
Heb dit kaartje gemaakt voor mijn moeder, die vroeg of ik iets wilde maken voor mijn oom die 80 wordt. 
Mijn oom houdt van vogels en van tuinieren dus............meestal neig je dan(ik in ieder geval) meer naar een kaart met veel kleur. Dan heb ik toch weer het idee dat je meer een kaart gaat creëren voor een dame en dat wilde ik niet.  Gelukkig heb ik een hele grote collectie van Tim Holtz en dan onstaat het idee vanzelf. Zat helemaal in mijn hoofd maar de uitvoering is altijd een uitdaging.
Achtergrond met distressinkt gekleurd daarna met stencils en teksten bewerkt.  Toen de bloemen gestempeld met Versamark  en bepoederd met perfect pearls.  Het heertje met de bolhoed gestempeld met archival en op de bolhoed een vogelnestje met Versamark gestempeld en geëmbost met gouden embossingpoeder vervolgens nog een vogeltje gestempeld. De uitgestanste tekst en letters en cijfers zijn dies van Tim Holtz. Alle materialen zijn van Tim Holtz.
Dan de enveloppe, had hem gemaakt met zo een speciaal apparaat omdat mijn kaarten meestal een rare maat hebben. Was neutraal en ik had zoiets van, wel erg saai !
Dus maar even oppimpen met stempels en dies. Ook nu weer, op 1 stempel na, is alles van Tim Holtz gebruikt. Alleen de zogezegde spetterstempel(voor de rand en de zwarte label) is van Impression Obsession.
Nou, hoop hier weer snel te zijn haha. Zie wel dat blogger tussendoor weer dingen verwijderd heeft zoals mijn standaard handtekening. Dus maar even typen dan.

Groetjes Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Jouw kaart is echt mooi geworden, Sylvia.
    Je moeder kan tevreden zijn met het resultaat, lijkt mij.
    Wat kun je toch blij worden, als iets lekker gelukt is.
    Fijn weekend verder en groetjes van mij.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    หนังอาชญากรรม

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...