Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

vrijdag 10 maart 2017

Mix Media van Nijntje

Vorig jaar heb ik mij opgegeven voor Wanderlust- Everything Art 2016. Dat zijn een jaar lang online lessen op het gebied van Mix Media(elke week). Dit is eigenlijk de 1e les die ik af heb. Maar doe alles rustig aan, ben nog aan het leren.
Dit was dus zo een les. Toen ik hier mee begon was net Dick Bruna overleden dus vandaar dat ik Nijntje gekozen heb. Echt veel materialen heb ik niet nodig gehad hiervoor: 3/4 kleuren verf, poscapennen, gelatos en héél veel stukjes scrappapier(leftovers ).
Moet zeggen dat ik het resultaat wel erg leuk vind geworden.
Heb mij voor dit jaar ook opgegeven, het voordeel is dat je alles kan downloaden.

2 opmerkingen:

  1. Zo ontzettend knap gedaan Sylvia...het is weer prachtig geworden!
    Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank for your very good article.! i always enjoy & read the post you are sharing!

    หนังอาชญากรรม

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...