Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

zondag 14 februari 2016

February tag for Tim Holz his 12 Tags of 2016

Ik wist niet wat ik zag begin Februari toen ik even ging kijken wat je moest doen voor de 2e tag. Mijn naam stond in het rijtje van de winnaars van Januari, echt helemaal te gek!! En een te gekke prijs ook...
I could not believe my eyes when I looked on Tim his blog for the February tag, I was one of the winners of the January tag, WOW!! And the price was awesome...
Voor de Februari Tag moest je de volgende technieken gebruiken: Monoprint&Embossed texture paste. Dit is wat ik gemaakt heb:
For the Fabruary tag you had to use the next techniques: Monoprint&Embossed texture paste. This is what I made.
Dit keer niet zoveel foto's. Ben ze helemaal vergeten te maken haha. Was zo druk bezig. Wilde eigenlijk haast hetzelfde maken als Tim maar omdat de spullen nog niet binnen waren heb ik dit er maar van gemaakt. Vind hem zelf súper leuk geworden.
I forgot to take pictures because I was so busy with the tag it slipped my mind. I wanted to make almost the same tag but the materials, which I ordered, were still not delivered so I came up with this one. I am very pleased with the result.  
De enigste foto die ik heb is van de monoprint. Ik heb de tag ingespoten met Spray Stain Scattered Straw. Omdat ik geen lege intpad had heb ik een stukje Cut-N-Dry foam genomen en daarop de drie kleuren re-inkers aangebracht. (moet maar even op Tim zijn blog kijken en dan wordt het wel duidelijk) Toen met de foam de stencil beïnkt en aangebracht op de tag. Voor de Embossed Texture Paste techniek verwijs ik jullie ook even naar Tim zijn blog.
The only picture I have is from the monoprint. I sprayed the tag with Spray Stain Scattered Straw. Because I had no empty inkpad I took a piece of Cut-N-Dry Foam and inked it with the three refills(see Tim's blog) after that I did the monoprint with it. For the Embossed Texture Paste tecnique you also have to go to Tim's blog.

Als laatste dan nog even mijn materialenlijst.
Bedankt weer voor het langskomen.
At last my material list.
Thanks for stopping by,


post signature

1 opmerking:

  1. I love the uniqueness of your tag. It is so pretty. Great take!! And congratulations on you win!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...