Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

maandag 28 december 2015

Een lekkere kersttaart

Ondanks Kerst alweer voorbij is ga ik toch nog wat kaartjes plaatsen die ik gemaakt heb.




Deze achtergrond had ik in de eerste instantie gemaakt voor de kaart die ik in mijn vorige bericht had geplaatst maar vond hem dus niet geschikt voor de elfjes, te klassiek. De achtergond gemaakt met de Distress stains, daarna  hier en daar de de holy branch met versamark gestempeld en geëmbost met glitter embossing poeder hetzelfde gedaan met de dots maar deze alleen met goud geëmbost, Daarna de blaadjes met distress inkt ingekleurd.
Een cirkel gestanst en de taart op gestempeld met versamark en met goud geëmbost en deze ingekleurd met distressinkt. Eigenlijk niet zo spannend allemaal maar vind hem wel súper geworden.
post signature


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...