Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

dinsdag 29 december 2015

Mijn ena laatste kerstkaart met de superleuke kerstboom van Le Style Magenta en verf van Paperartsy


Wilde eigenlijk mijn laatste twee plaatsen maar dan werd het wel een heel groot bericht want bij diegene die ik morgen plaats heb ik veel stap voor stap foto's.
Dit kaartje is niet zo heel groot geworden maar ik vind hem helemaal súper en hij was redelijk snel klaar. Dit keer met verf van Paperartsy gewerkt.

Heb eerst een stukje papier bewerkt met de 3 middelste kleuren verf, die in mijn materialenlijstje staan, met behulp van een brayer. Daarna de kleuren een beetje afgezwakt met de Snowflake kleur.
Dit goed laten drogen en een embossing buddy er overheen gewreven, dit voorkomt dat het embossing poeder niet op de plekken blijft plakken waar je dit dus niet wilt. Toen met versamark de boom gestempeld en geëmbost met de WOW poeder, echt een supergave kleur. Dit keer is dit wel goed te zien op de foto hieronder. De boom ingekleurd met de verf die ik voor de achtergrond heb gebruikt en toen de stempelafdruk uitgeknipt.




De volgende achtergrond met de gelliplate gemaakt, 2.  Daarvoor alle kleuren verf gebruikt in mijn lijstje. Vond hem wel leuk geworden. Dit is pas de tweede keer dat ik de Gelli gebruikt heb maar volgend jaar ga ik er echt mee aan de slag.  De randjes bewerkt met de IO stempel met versamark en de WOW poeder. Daarna nog gedistressed met de Peeled Paint. 
De boom erop en klaar!!!
Bedankt weer voor het kijken en morgen dan mijn allerlaatste kerstkaart.

 post signature


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...