Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

dinsdag 17 november 2015

Kerstkaart met brusho


Ben zo druk met het maken van kaarten en bakken van cupcakes hihi dat ik geen tijd heb op ze op mijn blog te zetten. 
Voor de achtergrond heb ik dit keer brusho gebruikt. Leuk spul om mee te werken maar o zo gevaarlijk. Je moet echt je werkplek ontzettend goed schoonmaken voordat je verder gaat met een volgend kaartje.
Geen stap voor stap foto's dit keer want eigenlijk is dit heel simpel.
-Heb eerst de stempel van IO met versamark gestempeld en toen met clearembossingpoeder  geëmbost.
-Toen van de twee kleuren brusho een paar korreltjes op mijn iets bevochtigde papier gestrooid    (beetje in het midden) en daarna met water besprayed. Zo en dan krijg je een sensatie van kleuren te    zien. Zelfs wat rode pikkeltjes. Kwam wel goed uit wat het stempelen van de tekst ging niet helemaal  goed(boven de tekst) maar nu denk je dat is de brusho. Iets laten drogen aan de lucht en daarna  verder  gedroogd met de heatgun en nog een beetje met een vochtige doek gedept.
-Daarna de poinsettia uitgestanst en geëmbost met de bijbehorende embossingfolder.
-De brad in de versamark geduwd zodat die goed bedekt was en toen met WOW embossinpoeder    geëmbost. Heel toevallig past de kleur uitstekend bij de kleur van de brusho.
- Tekststempel erop
-KLAAR
post signature

2 opmerkingen:

  1. Hey Sylvia, prachtige kaart heb je gemaakt zeg!!!
    Je gaat lekker met je kerstkaarten!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Syl, zo ff lekker rondgeneusd en je kaarten zien er mooi uit en dat raster vind ik een super stempel!!!!! liefs en tot gauw, xx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...