Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

dinsdag 20 oktober 2015

Workshop kaart SHE


VOORKANT 
Ga niet zeggen "Oh jee wat is het lang geleden dat........." maar ik begin maar met mijn nieuwe creatie. Onlangs, ongeveer 1.5 week geleden, heb ik een WS bij de Posthumus gedaan onder leiding van Miranda Degenaars. Miranda geeft altijd Workshops daar en vaak ben ik de gelukkige om daarbij aanwezig te zijn.
Meestal krijg krijg ik het projectje nooit af.  Vaak komt dat omdat ik teveel klets tussendoor, het is ook altijd zo gezellig en je zit ook altijd met andere gezellige mensen waarvan je de één beter kent als de ander maar dat maak helemaal niet uit, iedereen is even gezellig.
Met deze creatie heb ik eigenlijk helemaal niet veel gekletst maar ik kreeg hem gewoon niet af. Was toch wel behoorlijk wat werk dus ben er thuis maar mee verder gegaan(is trouwens ook de eerste keer dat ik iets afmaak thuis hihi). Heb nl nog vele andere dingen liggen die nog afgemaakt moeten worden.
Omdat ik héél veel foto's heb laat ik het hierbij.
1x OPENSLAAN

NOG EEN KEER OPENSLAAN
LOS KAARTJE VOOR IN HET VAKJE
LOS KAARTJE VOOR IN HET VAKJE



LOS KAARTJE VOOR IN HET VAKJE

ACHTERKANT

 Dit was het dan. Heb ongelooflijk veel stempels(geloof een stuk of 20)gebruikt voornamelijk van Impression Obsession, ééntje is van Magenta. De inkten zijn van Memento. Verder nog gebruik gemaakt van Inktense potloden, distressmarkers, embossingpoeder en zal nog wel wat vergeten zijn. Het lint is bestempeld met de stempels en inkten die voor de kaart(mapje) gebruikt zijn.
post signature

5 opmerkingen:

  1. Super geworden Syl, chapeau voor deze mooie creatie, xxMir

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi geworden!!!!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder mooi Sylvia. Héél mooi!
    Kan alleen je verhalen erbij moeilijk lezen omdat de kleur van je letters licht zijn.
    Lfs.��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mama mia, wat een prachtig werk allemaal.
    Heb zitten smullen hoor en dat zonder cupcakejes voor mij 😀.
    Als het mag ga ik een beetje afkijken om uit te proberen, Sylvia.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...