Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

woensdag 2 april 2014

Rock it !!!

Vorige week deze kaart gemaakt, had geen tijd om hem eerder te plaatsen.
Last week I made this card, I had no time to post it earlier.
Ik heb eerst de basis met stains gekleurd en daarna met distressinkt de stempel van Hero Arts beinkt met 2 verschillende kleuren. Een heel klein beetje water eroverheen gesprayed en toen gestempeld op de basiskaart.
First I made the base with some stains and after that I inked the stamp from Hero Arts with two different colors of distress ink and misted it with a little water. After that I stamped the image on the base.
Daarna allerlei andere stempels gebruikt om het af te maken. De sterren van IO heb ik zowel direct gestempeld op de kaart als op papier, geëmbost en daarna uitgeknipt. Zoals te zien is in mijn materialenlijstje heb ik veel embossingpoeder gebruikt, glitter en mettalic.
Than I used a couple of other stamps to finish the card. I stamped the stars from IO directly on my card as well on paper, heat embossed them and  cut them out. As you can see in my materiallist I used a lot of embossingpowder.

Dit was even een héél kort berichtje. Vrijdag ben ik er weer voor de JFJ challenge(met echt weer héééél wat anders, het begint met de letter D) en het weekend lekker naar Nijkerk, De Art Specially Event. Ben vandaag nog even naar de kapper geweest dus ben er helemaal klaar voor hahaha.
This was a very short post. Friday I am back for the JFJ challenge(with something totally different, its start with the letter D) and this weekend I am going to the Art Specially in Nijkerk, a big Stampevent. I went to the hairdresser today so I am ready for it LOL.

 Bijna alle materialen, in ieder geval alle stempels, komen bij Posthumus vandaan.
Almost all the materials, in any case the stamps, are coming from Posthumus
post signature

6 opmerkingen:

  1. Super mooie stempel en embos technieken Sylvia!! Ik had deze kaart bijna gemist omdat ie niet boven aan in mijn leeslijst stond...dat is vreemd hè!....maar ik heb je toch gespot, hihi Lekkere stoere kaart hoor heel mooi geworden!!Ik ben benieuwd wat we vrijdag gaan zien????
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Dear Sylvia, love love your card! it rocks ! love the glitter and the gorgeous colors. can'twait to see what you will create with the letter D..... love that letter. hugs. xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stoere kaart.

    Lieve Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart heel erg mooi geworden. Lekker stoer.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een expressie op deze kaart...heerlijk om te zien Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Syl, echt een mooie en leuke kaart geworden. De sterren met glitter zijn super!
    Groetjes,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...