Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

vrijdag 15 januari 2010

Hoi, hoi,

Ik ben op het moment druk de boel aan het organiseren op mijn hobbykamer. Mijn lintjes heb ik al gedaan. Jeetje wat was dat een werk zeg maar ben wel blij dat ik het gedaan heb. Ik wist dat ik veel lintjes had maar......zoveel!!!!

Nu ben ik met mijn stempels bezig, ook al zo'n mega project. Denk ook dat ik daar 1 dag in de week voor neem want anders kom ik voorlopig niet aan de kaarten toe en dat was mijn goede voornemen voor dit jaar, "wekelijks" een paar kaarten plaatsen op mijn blog. Dus aankomende week gaan we ervoor hééél misschien zondag al.

Groetjes Sylvia

1 opmerking:

  1. Wow! Sylvia. Your box is beautiful.
    I love how you have Tilda in the middle of that gorgeous circle.
    Hugs marion

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...