Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

woensdag 24 oktober 2018

The Stencilfied Journal Prompt 18

Weer een opdrachtje klaar voor de Facebookgroep. Heb intussen nog wel wat andere opdrachtjes gemaakt maar die plaats ik later nog even.
Again I finished a prompt for the facebookgroup TheStencilfiedjournal. I have already finished other prompts but I will post them later.

Heb wat stap voor stap foto's gemaakt en geef bij sommige foto's wat uitleg maar bij de meeste is het wel duidelijk wat ik gedaan heb. Alle stencils zijn van Stencilgirl products maar kijk eens bij Creawerk, die verkoopt ze ook(niet allemaal die ik gebruikt heb maar veel wel) en wie weet als je een mail stuurt wilt ze ze misschien de volgende keer wel meebestellen.
I have some picture's that I want too share with you for what I have done. By some pictures I will give some explanation what I did but I think by the most of them it is clear.
All the stencils I used are coming from Stencilgirl products but you can also look by Creawerk(she don't sell all them but she has a great collection in her webshop. And maybe, if you send her a mail see will order them the next time by Stencilgirlproducts.

Voor de basis heb ik een print gemaakt op de Gelliplate.
For the base I made a print on the Gelliplate.

 Na de blauwe stippen heb ik dmv een ander stencil geel aangebracht. Toen had ik zoiets van dat de onderkant erg wit was en de rest niet dus heb met witte verf alle randen wat witter gemaakt en ook op andere plekken. Daarna weer blauw stippen aangebracht.
After the blue dots I used another stencil and applied some yellow.  I found that the bottom  of my page was very white so I used some white paint for the rest of the edges and also on some other places of the page. After that I apllied some more dots

 De opdracht was dus om op tissuepapier te stencillen te kreukelen en te plakken. Wanneer ik met de gelliplate aan de gang ga heb ik altijd wat tissupapier naast mij leggen om mijn brayer schoon te maken of kwasten. Wat vormen uitgeknipt en gestencild. Daarna opgeplakt met gelmedium en met mijn vingers kreukels erin gemaakt.
For the prompt I had too stencil on some tissupaper and crumple it. I Always have some tissuepaper next too me when I am playing with my Gelliplate for cleaning my brayer or brushes. So, I cut out some shapes and stencilled them. I applied them with Gelmedium and crumple it with my fingers.
 Alle stencils en materialen die ik gebruikt hebt staan onderin dit bericht.
I posted all the stencils and other materials I have used at the bottom of this post.


 Op dit moment ben ik helemaal weg van de Pebeomarkers. Heb ze voor de witte en zwarte accenten grbruikt.
At this moment I am a great fan of the Pebeo Markers. I used them for the white and black doodling (I don't know another word for it in English)


Heb nog een andere opdracht klaar maar wil daar ook nog een filmpje bij maken. Hoop dat dit morgen gaat lukken.
I already finished another prompt but I want too make a little video of something I made for that prompt. I hope I will finish that tomorrow.
post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...