Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

donderdag 2 juni 2016

ATC Inkadinkadutchies Mei 2016

Tegenwoordig doe ik ook mee met de ATC swap van Inkadinkadutchies. Is een facebookgroep waar stempels van Lost Cost gebruikt moeten worden mag in combi met andere stempels maar je moet in ieder geval 1 LC stempel gebruiken. Voor de maand Mei was de opdracht gebruik: 1 WOORD
Dit is mijn bijdrage, kon het weer niet laten om weer wat stap voor stap foto's te maken. Begrijp mijzelf af en toe niet dat ik het doe want het is best wel wat werk. Maar goed
ik DEEL graag met andere.
Komen ze aan
Heb eerst 3 kaartje op maat ATC maat gesneden en toen gekleurd met Tumbled Glass met behulp van een blendingtool.
Daarna de cirkelstempel LC met Versamark gestempeld en geëmbost met Clear embossingpoeder.
Toen met de andere 2 kleuren distressinkt gekleurd ook weer met een blendingtool. Goed laten drogen.
Daarna een printpapiertje eroverheen gelegd en met een strijkbout eroverheen om het geëmboste weer te verwijderen. Je ziet het patroon van de stempel in je printpapier zitten, dus ja kan dan ook zien of je alles weg heb gehaald van je origineel. Zie je nog iets glimmen herhaal je dit nog een keer.
Daarna met Archival Coffee de tak gestempeld.
Toen 3x het vogeltje gestempeld en ingekleurd met ZIG markers en de pootjes met Distressmarkers. Moet zeggen heb het best wel snel gedaan(niet heel netjes dus) maar weet nu al dat de ZIGS geweldig zijn om mee te kleuren. (helaas hier geen foto van). De vogeltjes uitgeknipt en opgeplakt.
Ja, en dan de ieniemienie bloemetjes.
Gelukkig had ik ooit eens een ponstang van Olba aangeschaft, dacht dat ik hem weg had gedaan. Daar kan je dus hele kleine bloemetjes mee ponsen. Heb een stuk papier met Versamark ingesmeerd en toen met een knal kleur embossingpoeder geëmbost, Daarna de bloemetjes uitgeponst en opgeplakt. Achteraf nog een heel werk geweest maar vond het wel erg leuk zo.
 Het woord is dus CONTRAST geworden naar aanleiding van de kleuren die ik gebruikt heb en de combinatie van stempels.
Als laatste nog 2 foto's van de materialen die ik gebruikt heb. Stempels zijn dus allemaal van Lost Cost en alleen de lettertang ligt er niet bij. DYMO


 Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.
 post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...