Hoi, leuk dat je langskomt op mijn blog. Ik ben een 50+ en luister al die tijd al naar de naam Sylvia. Verder bestaat mijn gezin uit Hans, Yoëll . Onze hond Kaya is inmiddels overleden. Ik ben al jaren creatief bezig. Verder ben ik ook gek op koken en bakken.
Hi, thanks for stopping by. I am 40+ and as long as I have been on this world I listen to the name Sylvia. My familie consist of Hans, Yoëll. Our dog Kaya has died in the meantime. I have been creative for many years. Besides crafting I love to cook and bake.

donderdag 8 juli 2010


Dit kaartje heb ik gemaakt met één van de nieuwe cuttlebug Quilled Chrysanthemum gekocht bij Hobbycompleet De Duif. Ik hoor me nog zeggen een paar maanden geleden: ontzettend leuk maar veel te duur en die ga ik zeker niet kopen. Maar ik heb er toch twee gekocht . Ik heb 2 verschillende bloemen  gemaakt voor deze kaart. De één met de kern en de ander zonder kern. Moet zeggen dat ik die zonder kern eigenlijk nog leuker vind. Het bracht me ook meteen op een idee. Ik ga proberen om met mijn snijmachine ook zo’n mal te maken met bijv. poinsettablaadjes. Verder kun je ze natuurlijk ook met elkaar combineren.

Groetjes Sylvia
This card i made with the new Cuttlebug Quilled Chrysanthemum . Acouple of months ago I said to myself: they are stunning but way to expensive and I am not going to buy them. But I have two of them now (crazy me LOL) I made two different flowers with the Chrysnthemym. One with the heart and one without the heart. I like the one without more. Of course you can combine the Chrysanthemum with the Daisy. Also I am going to try to make my own template with my Pazzles machine maybe a poinsettia.

Hugs, Sylvia

Gebruikte materialen/materials i have used:
Papier/paper: Making Memories Flutter
Spellbinders: Nestabilities, circle & scalloped circles, oval and scalloped oval
Punches: Martha Stewart edge punch Monarch butterflies
Stamps: Bilderamana Mimosas Summer Flower and Justrite sentiment & border
Cuttlebug : Quilled Chrysanthemum Kit
Inkt: Memento, Versafine, Colorbox Orchid
Other materials/tools: Big Shot, Stamp-a-ma-jig, Glitter-embossingpowder, ribbon and copics.



4 opmerkingen:

  1. Wat mooi sylvia .Lekker vrolijk kaartje zo

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg mooi en vrolijk kaartje! Heerlijke kleuren en inderdaad leuke bloemen.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauuw wat zijn die bloemen gaaf zeg!! Heel je kaart is prachtig en super gekleurd!!

    Liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje, heel erg mooi ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...